Albums

Albums 1 - 8 van 8

1. Willes de getrainde veedrijver

Enorme stieren in de achtertuin

De stieren worden met een trailer van de verre wei overgebracht, naar de wei achter het huis van Nellie en Cor.Vanuit de tuin zien we van grote afstand het samenspel tussen Darren, de man in het bakkie en zijn honden Dusty en Willes.

7 foto’s

2. P6027946

Het melkvee, van wei naar wei verplaatsen. De honden Dusty en Willes drijven de koeien.

Darren belt met de vraag of ik mee wil om de koeien te verplaatsen. Kort daarop zit ik in een bakkie, onderweg naar zijn weidegrond. Dusty en Willes staan aangelijnd achterop. Het voelt heerlijk om buiten te zijn en een frisse neus te halen, een goede…

12 foto’s

3. Het gazon bij de voordeur

Fish Creek verblijf bij Nellie en Cor

Impressie van bezoekers, de omgeving en melkvee activiteiten

5 foto’s

4. Beneden aangekomen ook een mooi uitzicht

Een D-tour langs de kust van Victoria, vlakbij Fish Creek

Mooie uitzichten en wind door mijn haar. Een welkome opfrisser terwijl ik aan het bijkomen ben van mijn jetleg

8 foto’s

5. Champagne einde van een fantastische dag

Het zwemmen met de walvishaai bracht veel meer dan verwacht

Aan het eind van deze fantastische dag kan ik het zwemmen met de walvishaai afvinken van mijn bucketlist.

20 foto’s

6. Het grote moment

Een 60 jarig huwelijk en nog steeds verliefd

Brord en Riet vieren hun diamanten huwelijk groots. Familie en vrienden van over de hele wereld zijn uitgenodigd en aanwezig op deze memorabele en mooie dag.

8 foto’s

7. Twee uur wachten op Singapore vliegveld

De lange reis van Schiphol naar Melbourne, met een stopover Singapore begint

Nadat Leny 6 maart op haar 90ste verjaardag, verrast werd door een bezoek van een groot aantal van haar familieleden uit Australie besloot ze toch nog een keer naar Australie te willen. De dokter had geen bezwaar en zo gebeurde het dat de reis geboekt…

2 foto’s

8. Het huwelijksfeest van Brord en Riet heeft ons naar Australie doen vliegen

Wat me weer naar Australie deed gaan

De diamanten bruiloft van Brord en Riet

26 foto’s